Ofis Meneceri

  • 500 Azn
  • Paylaşılma tarixi: 04/01/2019
    • Bakı, Azərbaycan

Vəzifələr:
-Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması, rəhbərliyə bir başa təqdim olunması.
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması.
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi.
-Xidmətlə əlaqədar yarana bilinən sualların dəqiq və dolğun cavablandırılması.
Tələblər:
-Yüksək ünsiyət qabiliyəti.
-Gülərüz, mehriban, aktiv.
-İşində son dərəcə dəqiq və məsuliyətli olmalı.
-Hər zaman işi peşəkarından öyrənmək istəkli olmalı.
-Yaranan problemlərə özü cavabdehlik daşımaq qabiliyətli.
-Bir başa Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqlara ciddi yanaşmalı.
-Mütləq Azərbaycan dilin bilməli (Rus dili arzu olunandir)
-Təcili hallarda vəziyyəti nəzarət altına almağı bacaran olmalı
-Yeni biliklər əldə etmək üçün hər zaman maraqlı olmalı.
-İş zamanı geyim forması resmi olmalı və xarici görnüşünə və şəxsi gigiyenasına fikir verməlidir.

Səs ver
Nəticə Cəmi 0 nəfər səs verib
Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Elan haqqında rəy yazın

Oxşar elanlar